Emsallerine faiktir

Eylül 19, 2008

Havaalanında Oturuyordum. Zone Çıktı Kıçımda

Havaalanındayım. Bankam kredi kartı sahipliğimi kutlama hasebiyle, bir "lavnc" da ağırlamaya karar vermiş nedense...Yanımdaki kol düğmeli gömlek giymiş kazma şapırtı ile salatasını orasında burasına tıkıştırdıktan sonra, ekonomi ile ilgili bir gazeteyi alıp kıraate oturdu.

Etrafta dolanan bir karı da, kulağında işitme cihazı benzeri bir aletle görünmez bir elemanla konuşuyor. Ama anlaşılan, eleman da onu dinliyor ki, görüşme oldukça hareketli geçti. Değişmiş olan satın almacının adını bildirecekmiş! "O karıdan olsa olsa vibratör satıcısı olur" deyip, pilav ve mantarlı tavuğa yumulmaya devam ettim.

Bu, havaalanlarında inanılmaz bir bir haberleşme trafiği var nedense. Herkes birileri ile sürekli irtibat halinde, çok acayip...Akılalmaz bir GSM trafiği var atmosferde. Buna rağmen nedense ben ortalıkta dolaşan tüm bu elemanların cinsiyeti uygun olanları kanepede, değilse diğer cinsiyetli akrabalarını uygun lokasyonlarda düzmek istiyorum....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Uzun süre once yazılmış ama ..yoruma değer..Bu arada sizi yeni buldum..yetişmek niyetiyle olamasada takip ediyorum.